7. kesäkuuta 2010

Kauneus on vakuuttavuutta

Minusta on ihana kuunnella musiikkia metrossa ja kävellessä kiireisen päivän keskellä. Se mitä soittolistaa kuuntelen riippuu usein siitä, millä tuulella olen ja tänään olen kuunnellut mm. Jimi Hendrixiä. Aiemmin en ole häntä paljoa kuunnellut, mutta Battlestar Galactica lumosi minut täysin kyseisen kappaleen suhteen. :D Myönnetään, se on hyvä sarja. Ja Teppokin tykkäsi. Ja myönnetään, että neljän seasonin katsomiseen meni kuukausi. Se on kyllä oma ennätys minkään sarjan suhteen. :D

Kun näin alla olevan Samsungin 3D-television mainoksen (Youtubesta löytyy kyseinen video kokonaisuudessaan), minulle tuli juuri se sama olo kuin musiikkia kuunnellessani. (Kyseinen video kannattaa katsoa, se on minusta hieno, vaikka onkin mainos.) Musiikki saa oloni usein tuntemaan, että olen jossain muualla kuin kiireen keskellä. Se on kuin pieni kurkistus ja hengähdystauko toiseen maailmaan, joka on tätä nykyistä hieman rauhallisempi.

Photobucket

Toinen mainos, joka jäi mieleeni sunnuntain elokuvissa (tästä voi vetää sen johtopäätöksen, etten yleensä katso mainoksia kun nämä jäivät niin hyvin mieleen) oli sellainen, jossa oli tämä lause: "Kauneus on vakuuttavuutta". Minusta on mielenkiintoista että ihmiset halutaan ajattelevan noin. Itse olen tässä eri miletä. Kyseessä oli siis joku kauneudenhoitotuote... Mitä mieltä te olette?

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi