17. kesäkuuta 2010

20 asiaa minusta

Ajattelin kertoa teille 20 asiaa minusta. Niistä tuli nyt hieman negatiivisia jostain syystä, vaikkei se ollut tarkoitukseni:

1) En voi sietää kananmunan kuoria jos niitä löytyy ruoasta. Se on minusta erittäin vastenmielistä.
2) Minulla on yksi sisko, mutta olen häntä 2.5 vuotta vanhempi.
3) Olen aloittanut kaniharrastuksen vasta 2 vuotta sitten. Ennen sitä minulla ei siis ole koskaan ollut kania.
4) Olen ujo ja en pidä siitä, että olen huomion keskipisteenä. Se saa minut aina vaivautumaan.
5) En tykkää esiintyä perheen tai kavereiden edessä.
6) Olen itselleni erittäin ankara. En voi sietää virheitä.
7) Olen allerginen lintukirpuille.
8) Haluan adoptoida lapsen tulevaisuudessa Aasiasta.
9) Olen ollut rakastunut viisi kertaa.
10) En pidä ahtaista hisseistä.
11) En pelaa pelejä paitsi shakkia ja Mastermindia (tietokonepelejä pelaan myös), sillä vihaan häviötä. Voin olla itselleni monta viikkoa suuttunut, jos en ole voittanut. :D
12) Menin Tepon kanssa kihloihin kuukauden seurustelun jälkeen. En ole katunut tätä ja tämä oli myös ensimmäinen kerta kun menin kihloihin.
13) Haluan tehdä Mensa-testin joku päivä.
14) Pääsin Kauppakorkeaan ensimmäisellä kerralla ilman valmennuskursseja. Luin kirjat 8 kertaa läpi.
15) Haaveilin tänään iPadistä ja LV-laukusta.
16) Isäni on yrittäjä ja äitini on opettaja. Pienenä halusin opettajaksi.
17) Lempiravintolani on Dong Bei Hu, jossa syön aina haudutettua munakoisoa ja kanaa ja paprikaa.
18) Olen nuorena säveltänyt pianolla kappaleita.
19) Lukiossa minulla oli musiikki, liikunta ja kuvataide 10. Samoin kemia, jota vihasin. :D
20) Olen ollut jälki-istunnossa kolme kertaa ala-asteella.

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi