4. toukokuuta 2010

Tämä päivä ja uusin perheen jäsenemme Papu!

Päivä oli kaiken kaikkiaan todella kiva. Kävin aamulla asiakkaalla (missä olen aina tiistaisin). Siellä on jotenkin aivan ihana ilmapiiri ja ihmiset ovat todella mukavia. Kaiken kaikkiaan erityisen viihtyisä ympäristö ja nimenomaan ihmisten takia. :)

Iltapäivällä menin omaan toimistoon tekemään erilaisia asioita ja illalla oli Indiedaysin kokous. Tuli naurettua siellä aika paljon, mikä kertoi osaksi siitä, että palaveri oli erittäin hauska mutta veikkaan, että olin myös hieman väsynyt. :D Vielä tänään menee ilta töiden parissa, sillä huomenna minulla on pari esitystä. Tässä välissä kerkesin kuitenkin hieman rentoutua kirjoittamalla blogiini samalla kun odotan ruoan valmistumista. Testaamme uutta currytahnaa ja riisiä.

Lupasin aiemmin tällä viikolla laittaa kuvan uudesta perheenjäsenestämme ja tässä se tulee! Saanko esitellä Papun, joka näytti minulle kieltä kun olin kipeä. Reilu yksilö siis. ;)
Papu
Hän on erittäin kesy, älykäs ja reipas. Olen häneen erittäin kiintynyt jo muutamassa päivässä. Toista mieltä ovat kuitenkin vanhemmat kanini Puputsu ja Luna, jotka eivät ole innostuneita. Puputsu on itse asiassa ollut hieman loukkaantuneen oloinen. Kolme kaniani ovat totuttelujakson aikana eri huoneissa ja tulevat aina asustamaan ainakin eri häkeissä.

1 kommentti:

sumutar kirjoitti...

Onpa ihana pupu, toivottavasti toiset huolivat sen nopeasti kaveriksi! Oma Heppu-kanini menehtyi pasteurellaan pari vuotta sitten ja sen jälkeen on ollut jänöjusseja kova ikävä. Tilanpuute, kissat ja mun heinäallergiastani huolestunut poikaystävä aiheuttaa vaan omat haasteensa näillä haaveille...

Itselleni oli aikanaan yllätys, miten iso ilo moisesta pienestä jyrsijäntyyppisestä lemmikistä voisi ollakaan. Niillä on pieneen kokoonsa nähden suuri sydän. Työstressit unohtui hetkessä, kun kotiovella loikki vastaan hilpeä, pörröinen kani, joka pyöri väkkäränä jaloissa ja nuoli kättä.

Parempaa lemmikkiä saa hakea -siitäkin huolimatta, että ne jyrsii kaiken, minkä näkee! :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi