7. toukokuuta 2010

Jännitystä ja ruusuja

Tänään oli jännittävää. Olin seminaarissa esiintymässä. Päivällä tein laskelmia töissä ja maanantaina minun pitää kertoa jatkaako eräs osa-aikainen meillä kokoaikaisena vai ei ollenkaan. Ja kaiken joutuu perustamaan laskuihin. Ei siihen, kuinka kiva ihminen on. Se on melko haastavaa minulle. Mutta asia, jonka minun pitää oppia.
P1000586
Kuva, jonka otin ennen esiintymistäni. Oli hieman jännittävää. :)

Minulla on ollut hauskaa töissä viime pävinä ja minusta meillä on nyt uskomaton tiimihenki. Riemuitsen pienistä asioista töissä. Minulla on hyvä olo, kun ihmiset puhaltavat yhteen hiileen ja asiat luistavat.

Btw illan yksi kivoimmista jutuista oli se, kun Teppo toi minulle ruusun. Se piristi päivää.
Ruusu Tepolta

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi